اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از ثبت‌نام آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا از 20 تا 30 فروردین سال جاری خبر داد.
هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث اظهار کرد: این دانشگاه به منظور توسعه و نشر علوم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) علاوه بر پذیرش دانشجو از طریق آزمون‌های سراسری، برای دهمین سال متوالی از طریق آزمون اختصاصی ویژه طلاب در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای سال تحصیلی 94ـ93 دانشجو می‌پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه بر اساس دریافت مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط برای مقطع کارشناسی ارشد به شیوه‌های حضوری و مجازی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان داشت: پذیرش دانشجو در 17 کد رشته محل و در موضوعات متنوعی مانند قرآن، حدیث، کلام و عقاید،‌ ارتباطات و روانشناسی اسلامی از طریق برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: طلاب واجد شرایط دارای مدرک سطح دو حوزه و مدرک کارشناسی به همراه مدرک سطح یک می‌توانند در مقطع کارشناسی ارشد ثبت‌نام کنند.

حجت ادامه داد: 20 درصد از ظرفیت هر رشته به متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران اختصاص خواهد داشت.

وی تصریح کرد: متقاضیان از 20 تا 30 فروردین سال جاری فرصت دارند برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا به دو شیوه اینترنتی از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه یا ارسال پستی مدارک اقدام کنند.

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث عنوان داشت: آزمون کتبی در مقطع کارشناسی ارشد هشتم خرداد 93 و در مقطع دکترا جمعه نهم خرداد 93 برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: دوره‌های حضوری ویژه برادران به صورت رایگان برگزار می‌شود و تحصیل در چهار نیم سال در مقطع کارشناسی ارشد رایگان است و دوره‌های مجازی با 40 درصد تخفیف در شهریه ثابت و متغیر برگزار می‌شود.

حجت تصریح کرد: اطلاعات بیشتر درباره شرایط ثبت‌نام و منابع آزمون و شیوه دریافت کارت آزمون در پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانی www.qhu.ac.ir قرار گرفته و علاقه‌مندان برای دریافت این اطلاعات می‌توانند به این پایگاه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع 549 نفر دانشجو در مقطع ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند که از طریق آزمون‌های اختصاصی ویژه طلاب جذب شدند گفت: از این تعداد 493 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 56 نفر در مقطع دکترا جذب شده‌اند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳