اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از نیمه دوم اردیبهشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از نیمه دوم اردیبهشت

<>قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از آغاز نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از نیمه دوم اردیبهشت و اعلام نتایج در اواخر مرداد خبر داد.

دکتر حمید اکبری، قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره زمان نقل و انتقالات دانشجویان علوم پزشکی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: همه داوطلبان نقل و انتقال باید در سامانه نقل و انتقالات ثبت‎نام کنند. بازه زمانی برای دسترسی به این سامانه نیمه دوم اردیبهشت است و افراد متقاضی می‎توانند با ورود به سامانه نقل و انتقالات، درخواست‎های خودشان را ارسال کنند.

<>او در ادامه به زمان ارسال درخواست دانشجویان برای دانشگاه‎ها اشاره کرد و افزود: این درخواست‎ها در تیرماه برای دانشگاه‎ها ارسال می‎شود و بعد از بررسی، نتایج نهایی در اواخر مرداد مشخص و اعلام خواهد شد.

<>به گفته اکبری، نتایج درخواست‎ها برای میهمانی یا انتقالی از طریق سامانه به دانشجویان اعلام می‎شود.

<>قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط انتقالی یا میهمانی دانشجویان به دانشگاه‎های مربوطه اشاره کرد و افزود: معمولاٌ سعی شده که با درخواست‎ها با مساعدت رفتار شود، اما برخی دانشجویان مانند دختران، متاهل‎ها، افرادی که از دادگاه حکم کفالت دارند یا دانشجویانی که دچار بیماری‎های سعب‎العلاج هستند، شرایط بهتر و مساعدتری نسبت به دیگر دانشجویان خواهند داشت.

<>او ادامه داد: اما ممکن است بعضی دانشجویان هیچ‌یک از شرایط نام برده را نداشته باشند ولی با درخواست آن‌ها موافقت شود؛ به این دلیل که دانشگاه مقصد، ظرفیت پذیرش دانشجو را داشته است.

<>قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت در پایان گفت: سامانه ثبت درخواست‌های میهمانی به نشانی http://Guest.behdasht.gov.ir و سامانه ثبت درخواست‌های انتقالی به نشانی http://Transmission.behdasht.gov.ir در بازه زمانی که اعلام شد، تقاضای دانشجویان را دریافت می‌کند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶