اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون پیام نور از فردا

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، امیر حسین بهروز گفت: ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری (بهمن ماه) مقطع کارشناسی پیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاه پیام نور برای نیمسال دوم ۱۳۹۹-۱۴۰۰ از ۲۳ دی ماه آغاز و تا ۲۹ دی ماه ادامه خواهد داشت.

<>وی ضمن تبریک به پذیرفته‌شدگان افزود: نودانشجویان دانشگاه پیام نور لازم است با مراجعه به سامانه آموزشی گلستان به آدرس: http://reg.pnu.ac.ir از نحوه نام نویسی آگاهی یابند.

<>مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور افزود: پذیرفته‌شدگان پس از ورود به سامانه در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه (در صفحه اول سایت فوق‌الذکر در زمان ثبت نام اعلام می‌گردد) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند.

وی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان لازم است اسکن مدارک ذیل را در قالب jpg یا jpeg و با حجم هر فایل حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام غیرحضوری بارگذاری کنند.
-تصویر صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه
-تصویر کارت ملی (پشت و رو)
-عکس رنگی با زمینه روشن بدون کلاه و عینک
-مدرک مشخص کننده وضعیت نظام وظیفه (ویژه آقایان)
-تصویر مدرک دیپلم متوسطه
-دارندگان دیپلم سالی واحدی یا ترمی واحدی علاوه بر مدرک دیپلم باید مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی خود را ارائه کنند.



دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹