اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

<>ثبت نام دانشجوی متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان از امروز آغاز می‌شود.

<>به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد؛ در نظر دارد براساس آیین نامه «پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد»، از بین برگزیدگان علمی دوره کارشناسی پیوسته برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در دوره روزانه کارشناسی‌ارشد، دانشجوی کارشناسی ارشد متعهد خدمت به آموزش و پرورش پذیرش نماید.

<>بر اساس اطلاعیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، سامانه ثبت نام به نشانی https://talent.cfu.ac.ir از امروز یکشنبه هفتم خرداد تا چهار شنبه ۱۷ خرداد ماه در دسترس داوطلبان واجد شرایط می‌باشد.

<>داوطلبانی که طبق آیین نامه استعدادهای درخشان واجد شرایط پذیرش در دوره ی کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه باشند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام اولیه کرده و نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند.

<>دانشگاه فرهنگیان تاکید کرده است که به مدارک داوطلبانی که ناقص بارگذاری شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و به متقاضیان توصیه می شود قبل از ثبت نام نسبت به مطالعه شرایط پذیرش و دانشگاه های پذیرنده دقت لازم را داشته باشند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲