اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام وام دانشجویان دستیاری و دکتری تخصصی علوم پزشکی تهران

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، فولادی رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت و طبق دستورالعمل اجرایی صندوق، ثبت نام وام ضروری دستیاری در بازه زمانی ۸ تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ از طریق پرتال دانشجویی به نشانی Portal.srd.ir انجام می شود.

<>وی تاکید کرد: چنانچه دانشجویان در حال بازپرداخت بدهی در مقاطع قبل هستند، باید بازپرداخت ها به روز باشد، در غیر اینصورت از لیست متقاضیان حذف خواهند شد.

<>رئیس اداره رفاه و تعاون دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: دانشجویان می توانند برای اطلاع از شرایط دریافت وام و مقررات، دستورالعمل نحوه اعطای وام دستیاری را مطالعه کنند.

<>وی افزود: مبلغ وام دستیاری ۲۰۰ میلیون ریال بوده و بدون نیاز به تعهد محضری و از طریق بانک عامل پرداخت خواهد شد. همچنین، دانشجویانی که در نوبت های قبل، از این وام استفاده کرده اند نیز می توانند دوباره ثبت نام کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰