اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی از اول آذر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی از اول آذر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از اول آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر بهزاد بهرامی نسب با اعلام این مطلب گفت: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقالات نیم‌سال دوم سال تحصیلی جاری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول آذرماه آغاز می‌شود و تا 15 آذرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دانشجویان متقاضی باید در سامانه نقل و انتقالات این دانشگاه به نشانی  http://ent.uast.ac.ir ثبت نام کنند،خاطرنشان کرد: نقل و انتقال و مهمانی دانشجویان این دانشگاه توسط واحدهای استانی صورت می گیرد.زیرا موضوع نقل و انتقال و مهمانی در این دانشگاه به واحدهای استانی تفویض اختیار شده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، وی گفت: موضوع نقل و انتقال دانشجویان به مراکز استان تهران باید در کمیته نقل و انتقالات سازمان مرکزی دانشگاه بررسی شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان تاکید کرد: موضوع مهمانی دانشجویان مراکز این دانشگاه در استان تهران تنها براساس موافقت مرکز مبدا و مقصد و واحد استانی بررسی خواهد شد. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها و مقاطع
دانشگاه علمی کاربردی
 و سایر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر یکشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۵