اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی از امروز

<>سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول ۹۹-۹۸ از امروز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود.

<>به گزارش ایسنا، نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیمسال اول ۹۹-۹۸ بر اساس سامانه نقل و انتقال انجام می‌شود و ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان تنها در بازه زمانی مشخص شده انجام می‌گیرد و دانشجویان متقاضی تنها در صورت ثبت تقاضا در سامانه می‌توانند درخواست نقل و انتقال و مهمانی خود را پیگیری کنند.

<>بر اساس جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول ۹۹- ۹۸، ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبدا و بارگذاری مدارک لازم از امروز ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد انجام می‌گیرد و زمان ثبت نام دانشجویان از تاریخ ۱۶ تا ۲۶ خردادماه خواهد بود.

<>همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش آن توسط دانشجو از ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیرماه خواهد بود و فرصت رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبدا از تاریخ ۲۸ تیرماه تا ۷ مرداد است.

<>همچنین مهلت بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو نیز ۸ مرداد تا ۷ شهریور خواهد بود.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸