اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۳۹۹ از ۵ بهمن به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۳۹۹ از ۵ بهمن

<>به گزارش خبرنگار مهر، مرحله کتبی آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۹ وفق مصوبات شـورای آموزش پزشکی و تخصصی به صورت متمرکز و الکترونیک توسط دانشگاه های مجری برنامه آموزشی در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۹ خرداد ۹۹ برگزار می شود.

<>مرحله شفاهی (به صورت منفـرد یـا ترکیبـی از روش هـای PMP  و OSCE و مصـاحبه ساختارمند یا سایر روش های نوین ارزشیابی و اختصاصی مرتبط با رشته خود) در روزهای ۲ تا ۴ تیرماه ۹۹ در یکی از دانشگاه های سطح تهران برگزار خواهد شد.

<>در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد. انجام مراحل ثبت نام از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می پذیرد و بررسی مدارک نیز توسط دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی انجام می شود.

<>شرایط لازم جهت شرکت در آزمون در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج شده است.

<>داوطلبان واجد شرایط می توانند از تاریخ ۵ بهمن تا ۱۸ بهمن ۹۸ با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی h ttp://sanjeshp.irو با توجه به رشته تخصصی پیشنیاز و در نظر گرفتن وضعیت شرکت در آزمون (عضـو هیئت علمـی، آزاد) صرفاً یک رشته و یک دانشگاه را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

<>پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست. صرفاً به مدارک ثبت نامی که در مهلت مقرر ثبت نام و از طریق سایت اینترنتی مربوطه ارسال شود ترتیـب اثـر داده
خواهد شد.

<>کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شـنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ خرداد ۹۹ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی توزیع می شود.

<>جهت دریافت مجوز ثبت نام داوطلب باید با پرداخت اینترنتی مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال معادل ۱۵۰ هزار تومان و مبلغ ۶ هزار ریال معادل ۶۰۰ تومان بابت خدمات پیام کوتاه از طریق سایت http://sanjeshp.ir کد پرداخت شده را اخذ کند و با کد مذکور مجاز به آغاز مراحل ثبت نام خواهد بود.

<>پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه ()براساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می گیرد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸