اخبار / دانشگاهی / آغاز ثبت نام آزمون دستیاری دندان‌پزشکی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام آزمون دستیاری دندان‌پزشکی

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی با تأکید بر اینکه ثبت نام برای شرکت در آزمون دستیابی دندانپزشکی از پنجم اسفندماه آغاز خواهد شد، گفت: این مهلت تا ۱۲ اسفند ادامه دارد.

<>دکتر آبتین حیدرزاده در گفت‌و گو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر به تشریح جزئیات ثبت نام آزمون دستیاری دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: ثبت نام برای شرکت در سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ از دوشنبه پنجم اسفندماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی آغاز می‌شود و این مهلت ۱۲ اسفندماه پایان می‌پذیرد.

<>وی در ادامه در خصوص ظرفیت پذیرش در آزمون دستیار رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۹۹ نیز گفت: ظرفیت دقیق پذیرش هنوز اعلام نشده است ولی طبق روال سال‌های پیش ظرفیت کل پذیرش حدود ۳۷۰ تا ۳۸۰ نفر خواهد بود.

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: سی‌وچهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی به شکل تمام الکترونیک در ۱۹ حوزه و ۱۷ شهر کشور برگزار خواهد شد.

<>حیدرزاده تأکید کرد: تعداد رشته‌های تخصصی دندانپزشکی ۱۰ رشته است و برای پذیرش ۱۱۰ نفر نیز اعلام نیاز بومی شده است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۸