اخبار / دانشگاهی / آغاز تکمیل ظرفیت مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز تکمیل ظرفیت مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به درخواست مؤسسات آموزش عالی غيردولتی- غيرانتفاعی مبنی بر عدم تكميل ظرفيت پذيرش رشته‌های تحصيلی پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلی آزمون سراسری سال 1397 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقمند به تحصيل در رشته‌های تحصيی مؤسسات ذيربط (اعم از داوطلبانی كه در آزمون سراسری سال 1397 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) می‌رساند داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصيلی و مؤسسات پذيرنده دانشجو در اين مرحله می‌توانند به لينک جستجوی عنوان مؤسسه و كدرشته مندرج در پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان و همچنين به پايگاه اطلاع‌رسانی مؤسسات آموزش عالی غيرانتفاعی مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن رشته و مؤسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذيل و با توجه به موارد مربوط از تاريخ 97/07/10 لغايت 97/10/30 به مؤسسه آموزش عالی محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.
شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت<>1- كليه متقاضيان می‌بايست حداكثر تا تاريخ 97/06/31 دارای مدرک ديپلم كامل متوسطه نظام قديم (دوره چهارساله) يا پيش‌دانشگاهی و يا كاردانی (فوق ديپلم) بوده باشند.

<>تبصره: در صورت امكان تشكيل كلاس برای نيمسال دوم سال تحصيلی جاری از سوی مؤسسه مورد تقاضا، آن دسته از داوطلبانی كه حداكثر تا تاريخ 97/11/30 موفق به اخذ مدرک پيش‌دانشگاهی و یا كاردانی گردند، می‌توانند در رشته و يا رشته‌های تحصيلی مربوط متقاضی شوند.

<>2- كليه داوطلبان می‌بايست در زمان ثبت‌نام از طريق مؤسسه مربوط، بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 220.000 (دويست و بيست هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكی در سايت سازمان اقدام نمايند.

<>3- هر داوطلب منحصراً می‌تواند در يک گروه آزمايشی و يک كدرشته محل متقاضي شود. بديهی است در صورت ثبت‌نام داوطلب در دو كدرشته و يا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذيرفته‌شدگان يكی از موسسات بر اساس ضوابط اين سازمان حذف خواهد شده و هيچگونه اعتراضی در اين خصوص پذيرفته نخواهد شد.

<>4- داوطلبان می بايست در زمان ثبت‌ اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مؤسسات در خصوص كدرشته مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. بديهي است پس از ثبت، كدرشته محل ثبت شده براي داوطلبان قابل تغيير و يا تعويض نيست.

<>5- كليه متقاضيان «مرد» می‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله از پذيرش دانشجو، از نظر نظام وظيفه منعی برای ادامه تحصيل نداشته باشند.

<>6- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در موسسه يا مركز و يا واحد آموزشی كه به آن مراجعه داشته‌اند) تلقی می‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تاييد نهايي اين سازمان بصورت مشروط خواهد بود.

<>7- آن دسته از داوطلبانی كه قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي آزمون سراسری سال 1397 (مرحله شهريور ماه) قرارگرفته‌اند، چنانچه در اين مرحله متقاضی ثبت‌نام و ادامه تحصيل باشند و در يكی از مؤسسات ثبت‌نام نمايند، قبولی قبلی آنها در شهريورماه لغو خواهد شد.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۷