اخبار / دانشگاهی / آغاز تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از ۲۸ آبان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور از ۲۸ آبان

<>رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رشته های بدون کنکور تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده که با روند متفاوت اجرایی از ۲۸ آبان آغاز می شود.

<>دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت برای کنکور سراسری در رشته های بدون آزمون اجرا می شود.

<>وی افزود: این مرحله از تکمیل ظرفیت متفاوت از روند انتخاب رشته است و افراد در رشته هایی که اعلام شده و واجد شرایط هستند به دانشگاه ها مراجعه می کنند و پس از آن دانشگاه ها اسامی را برای تایید به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می کنند.

<>رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: پس از بررسی واجدین شرایط، نتایج قبولی در مهلت اعلام شده، منتشر می شود.

<>وی خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی کد رشته محل های دانشگاهها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری که ظرفیت پذیرش آنها تکمیل نشده است از ۲۷ آبان ماه ۹۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد. 

<>خدایی تاکید کرد: کلیه متقاضیان واجد شرایط (اعم از اینکه در آزمون ثبت‌نام کرده یا نکرده باشند) می‌توانند بر اساس مندرجات اطلاعیه در مرحله تکمیل ظرفیت با مراجعه به موسسات پذیرنده شرکت کنند.

<>رئیس سازمان سنجش گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت از ۲۷ آبان منتشر می شود و داوطلبان در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از ۲۸ آبان ۹۸ آغاز می شود و تا ۳۰ دی ماه ۹۸ ادامه دارد.

<>دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸