اخبار / دانشگاهی / آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی پیام نور از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون مقطع کارشناسی پیام نور از امروز

<>رئیس دانشگاه پیام نور از آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز شنبه ۲۱ مهرماه خبر داد.

<>به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی با اشاره به آغاز تکمیل ظرفیت بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور افزود: تمام علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند از امروز شنبه با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نحوه ثبت نام آگاهی یابند.

<>وی با عنوان اینکه بیشترین تعداد دانشجوی خارجی قریب به سه هزار نفر در دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند، افزود: اکثر این دانشجویان در رشته های قرآنی تحصیل می‌کنند.

<>رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی مصوبه شورای عال انقلاب فرهنگی یادآور شد: این طرح در دانشگاه پیام نور از اسفند ماه گذشته آغاز شده است.

<>وی افزود: آمایش رشته ها هم در حال شکل گیری است و رشته های بین رشته ای که بازار کار دارد را تعریف خواهیم کرد و از رشته های سنتی خارج می شویم چرا که دنبال تاثیرگذاری دانشگاه در جامعه هستیم.

<>وی با تاکید بر اینکه در ۳۲ کشور جهان نمایندگی این دانشگاه فعال است، اظهارداشت: علت این گستردگی در داخل و حضور در خارج به این خاطر است که این دانشگاه بر بستر الکترونیک فعال بوده و شیوه آموزش برای همه رشته ها و مرکزها، یکسان است و امتحان هم به صورت همزمان و یکنواخت، برگزار می شود.

<>رئیس دانشگاه پیام نور کشور با اشاره به اینکه چندین هزار محتوای الکترونیکی در این دانشگاه فراهم شده است، افزود: جایگزینی محتوای الکترونیکی به جای محتوای کاغذی را در اولویت خود قرار داده ایم.

<>وی با عنوان اینکه دانشجویان دانشگاه پیام نور دیگر دغدغه پرداخت شهریه نخواهند داشت به تسهیلات ویژه این دانشگاه و اختصاص وام بانکی به کلیه دانشجویان اشاره کرد .

<>این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای خانواده های تحت پوشش و دانشجویان بی بضاعت را هم مواردی در نظر گرفته ایم، اظهار داشت: این افراد نیز برای پرداخت به بنیاد علوی معرفی می شوند. و این بنیاد بلاعوض شهریه را پرداخت می کند.

<>زمانی همچنین از برگزاری بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویی پیام نور در کرمانشاه خبر داد و گفت: در این دوره ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجوی دختر و پسر شرکت می‌کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3


تاریخ خبر شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷