اخبار / دانشگاهی / آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز توزیع کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ۹ مرداد ماه از طریق سایت این سازمان قابل دریافت است، گفت: این آزمون روز جمعه ۱۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

<>دکتر حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اعلام این مطلب اظهارکرد: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۷ جمعا برای ۶۴ کدرشته گرایش برگزار می‌شود که پذیرش در ۴۸ کدرشته امتحانی منحصرا براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و گزینش در ۱۶ کدرشته امتحانی دیگر براساس نمره آزمون خواهد بود.

<>وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۷، جمعا تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ نفر برای شرکت در ۶۴ کدرشته امتحانی ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۸۹۲ نفر زن و مابقی مرد هستند، در واقع ۴۱.۳۰ درصد داوطلبان زن هستند.

<>دکتر توکلی خاطرنشان کرد: از تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۱۲ هزار و ۱۵۱ نفر، متقاضی یکی از ۴۸ کدرشته امتحانی هستند که گزینش آن‌ها براساس سوابق تحصیلی است.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، اظهارکرد: از تعداد ۸۴ هزار و ۴۸۹ داوطلب ثبت‌نام کننده در آزمون فوق تعداد ۷۲ هزار و ۳۳۸ متقاضی شرکت در آزمون یکی از ۱۶ کدرشته امتحانی که گزینش آن‌ها براساس نمره آزمون است، می‌باشند که از این تعداد ۳۰ هزار و ۸۱۵ نفر زن و مابقی مرد هستند.

<>وی یادآور شد: کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای ۱۶ کدرشته امتحانی که پذیرش در این کدرشته‌ها براساس نمره آزمون صورت می‌گیرد، از سه شنبه ۹ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www. Sanjesh. Org قرار می‌گیرد و داوطلبان تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد فرصت دارند نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان با تاکید بر اینکه نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته هفته آخر شهریور ماه اعلام می‌شود، گفت: این آزمون روز جمعه ۱۲ مرداد در ۶۷ شهرستان و ۷۱ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷