اخبار / استخدامی / آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل از ۱۴ آذر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز توزیع کارت آزمون استخدامی سازمان راهداری و حمل ‏و ‏نقل از ۱۴ آذر

<>کارت ورودی به جلسه سیمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل ‏و‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲ از ۱۴ آذر قابل توزیع است.

<>به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: سی‌اُمین آزمون تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا سازمان راهداری و حمل و ‏نقل جاده ای وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲ در صبح روز پنجشنبه تاریخ ۱۹ آذر ماه جاری منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

<>فرآیند برگزاری آزمون فوق صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در این ساعت صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

کارت‌ شرکت در آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۱۴ آذر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

<> متقاضیان‌ آزمون‌ فوق برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، کد پیگیری ثبت نام و کد ملی) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

<>برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

<>

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲