اخبار / دانشگاهی / آغاز انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱

<>به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ از امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود.

<>داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا یکشنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته حداکثر ۵۰ کدرشته، اقدام کنند.

<>کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ روز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است.

<>دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش نیز از روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است.

<>اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

<>داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

<>به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ با حضور ۱۸۶ هزار داوطلب برگزار شد.

<>از میان ۱۸۶ هزار داوطلب دکتری تعداد ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند. در نهایت ۲۴ هزار و ۲۵۴ در دوره دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>



تاریخ خبر پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱