اخبار / دانشگاهی / آغاز آزمون‌های متمرکز پایان نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه علمی کاربردی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز آزمون‌های متمرکز پایان نیمسال اول ۹۹-۹۸ دانشگاه علمی کاربردی

<>به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از آغاز برگزاری آزمون هماهنگ و متمرکز پایان نیم سال اول ۹۹-۹۸ این دانشگاه در سراسر کشور برای ۲۰ عنوان درس با تعداد ۱۸۲۳۱۷ نفر درس و ۵۹۷ مرکز آموزشی در ۴۶۶ رشته تحصیلی خبر داد.

<>وی گفت: روند برگزاری آزمون‌های متمرکز پایان ترم دوره‌های علمی کاربردی در نوبت اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ با ۲۰ عنوان درسی در دو مقطع کاردانی (۱۲ درس) و کارشناسی (۸ درس) از روز یکشنبه مورخ ۶ بهمن ماه ساعت ۱۳ مطابق برنامه زمانی اعلام شده و شیوه نامه برگزاری آزمون در مراکز آموزشی سراسر استانها آغاز و تا تاریخ ۱۴ بهمن ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

<>معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: به منظور تسریع و تسهیل در فرآیند برگزاری آزمون‌های متمرکز تمامی امور مربوط از قبیل ارسال و دریافت سوال، مستندات آزمون شامل شماره صندلی، پاسخنامه، برگه‌های حضور و غیاب و صورتجلسات، اعلام نتایج و... از طریق "سامانه آزمون متمرکز" دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام شده است.

<>محمدزاده ادامه داد: به منظور افزایش ضریب امنیتی در ارسال و دریافت سوالات، دو لایه رمز در سطح روسای مراکز و مسئولین حراست مراکز آموزشی در سامانه دانشگاه پیش بینی شده است.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی، کاردانی
و سایر
مقاطع دانشگاه علمی کاربردی و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸