اخبار / دانشگاهی / آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی ۲۱ اردیبهشت برگزار می شود

آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار می شود داوطلبان می توانند در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه کارت خود را از سایت دانشگاه ها دریافت کنند.

دکتر محمدحسین پورکاظمی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: یک هزار و ۳۵۲ داوطلب در ۷۱ رشته آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ثبت نام کرده اند که این داوطلبان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت دانشگاه محل آزمون خود، نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.<>وی افزود: آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار می‌شود. در این دوره از میان یک هزار و ۳۵۲ نفر ثبت نام کننده، ۷۲۱ داوطلب مرد و ۶۳۱ داوطلب زن هستند.

<>پورکاظمی یادآور شد: آزمون فلوشیپ توسط دانشگاه های مجری طراحی و اجرا می شود و مرکز سنجش به همراه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر این آزمون نظارت دارند.

<>وی اضافه کرد: پس از برگزاری آزمون کتبی، افرادی که حد نصاب لازم را کسب کنند به آزمون شفاهی معرفی می شوند. دانشگاه های علوم پزشکی آزمون شفاهی را به صورت روش‌های آسکی و یا PMP و همچنین مصاحبه ساختارمند برگزار می کنند. زمان بندی آزمون شفاهی از شوی دانشگاه ها ارائه می شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶