اخبار / دانشگاهی / آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی آذرماه برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون های علوم پایه و پیش کارورزی آذرماه برگزار می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پیش کارورزی (میان دوره) ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۶ آذر ۹۹ به صورت الکترونیک و آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۶ آذر ۹۹ برگزار می شوند.

<>ثبت نام از واجدین شرایط شرکت در امتحانات مذکور از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و از طریق کد کاربری و رمز عبور اعلام شده قبلی و از روز شنبه ۱۷ آبان ۹۹ آغاز شده است و متقاضیان تا چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ فرصت دارند در این آزمون ها ثبت نام کنند.

<>تعیین دانشگاه های محل برگزاری آزمون منوط به اعلام آمادگی دانشگاه و تائید ظرفیت سیستم های موجود، مطابق استانداردهای اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی است. 

<>در صورتی که محل آزمون داوطلب، دانشگاهی به غیر از دانشگاه محل تحصیل خود باشد، باید قبل از ثبت نام با دانشگاه محل آزمون هماهنگی شود و در صورت تایید دانشگاه محل آزمون، ضمن ثبت نام داوطلب توسط دانشگاه محل تحصیل، داوطلب با معرفی نامه نیز به دانشگاه مربوطه معرفی شود.

<>ثبت نام متقاضیان ایرانی تحصیل کرده در خارج از کشور همانند دوره های قبل باید با تاییدیه مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت و پرداخت هزینه ۲۰۰ هزار تومانی صورت گیرد.



<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹