اخبار / دانشگاهی / آزمون زبان وزارت بهداشت 28 بهمن ماه 95 برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون زبان وزارت بهداشت 28 بهمن ماه 95 برگزار می‌شود

<>رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت از برگزاری آزمون زبان MLHE وزارت بهداشت در 28 بهمن ماه خبرداد.

محمد حسین پورکاظمی رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت در گفت و گو با ایسنا، از برگزاری آزمون زبانMLHE) ) وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این آزمون ساعت 9 روز پنجشنبه 28بهمن ماه برگزار می‌شود.

<>وی با اشاره به شرکت 2400 نفر در آزمون MLHEگفت: توزیع کارت در روز 26 بهمن ماه انجام میشود و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت کارت آزمون خود در این تاریخ اقدام کنند.

<>به گفته پورکاظمی، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سال 6 بار اقدام به برگزاری این آزمون میکند و و دوره بعدی برگزاری آن در فروردین ماه خواهد بود.

<>رییس مرکز سنجش وزارت بهداشت  اظهار کرد: دانشجویانی که متقاضی شرکت در آزمون Ph.d هستند و موفق به اخذ مدرک زبان نشده اند میتوانند در آزمون زبان MLHE وزارت بهداشت ثبت نام کنند و افرادیکه که موفق به کسب 50 درصد نمره شوند میتوانند در آزمون Ph.d شرکت کنند. 

<>پورکاظمی در پایان خاطر نشان کرد: آزمون زبان( MLHE) وزارت بهداشت در 28 بهمن ماه به طور هم زمان در استان های در تهران، اصفهان، شیراز و تبریز برگزار خواهد شد.

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵