اخبار / دانشگاهی / آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۲۴ آبان برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۲۴ آبان برگزار می شود

<>آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (تولیمو) پنجشنبه ۲۴ آبان ۹۷ برگزار می شود. کارت آزمون از امروز ۲۲ آبان در دسترس داوطلبان قرار می گیرد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، صد و سی و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۱۸) صبح روز پنجشنبه ۲۴ آبان ۹۷ در شهر تهران برگزار خواهد شد.

<>برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۲ آبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

<>هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

<>چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۳ آبان صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و اشکال احتمالی کارت خود را اصلاح و رفع کنند.

<>داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده ‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام کنند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

<>دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره محل رفع نقص کارت آزمون است.

<>دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷