اخبار / دانشگاهی / آزمون زبان انگلیسی تولیمو ۲۱ تیر برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون زبان انگلیسی تولیمو ۲۱ تیر برگزار می شود

<>به گزارش خبرنگار مهر، کارت‌ صد و بیست و هشتمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۱۸) از امروز ۱۹ تیر بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار گرفت.

<>داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند. هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند.

<>چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۰ تیر صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

<>داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام کنند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند.

<>آدرس باجه رفع نقص کارت: دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی (امیرآباد)، بعد از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان های ۱۵ و ۱۶ است.

<>دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷