اخبار / دانشگاهی / آزمون دستیاری دندانپزشکی الکترونیک شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون دستیاری دندانپزشکی الکترونیک شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام در آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir تا ۱۲ اسفند ۹۸ انجام می‌گیرد.

<>شرایط عمومی شامل برخورداری از سلامت و توانایی جسمی به تناسب رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر، واجد کلیه شرایط عمومی متداول در آزمون‌های مختلف کشور، اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی، پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران، عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروه‌های محارب و ملحد و هواداری از آنها، نداشتن سوءپیشینه کیفری و عدم اشتهار به فساد اخلاقی است.

<>شرایط اختصاصی از جمله داشتن مدرک دکتری عمومی دندانپزشکی، یا دانشجویان سال آخر دندانپزشکی عمومی مشروط بر این که تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۹ فارغ التحصیل شده باشد است و سایر شرایط نیز در دفترچه منتشر شده است.

<>آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی در سال ۱۳۹۹ به صورت الکترونیکی در ۱۷ شهر و ۱۹ حوزه امتحانی در پنجشنبه ۵ تیرماه ۹۹ برگزار می شود.

<>آزمون در شهرهای اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، گیلان، مشهد، یزد و همدان برگزار می‌شود. کارت ورود به جلسه از دوشنبه دوم تیرماه در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

<>مهلت ثبت نام از ۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۲ اسفند ۹۸ ادامه دارد.

<>به منظور آشنایی داوطلبان یک دوره آزمون آزمایشی پیش از آزمون اصلی برگزار می شود و زمان آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی می شود.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸