اخبار / تحصیلات تکمیلی / آزمون دریافت گواهی نامه های مهارتی کار و دانش در کاشان برگزار شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون دریافت گواهی نامه های مهارتی کار و دانش در کاشان برگزار شد

آزمون دریافت گواهی نامه های مهارتی کار و دانش منطقه شمالی استان اصفهان برای نخستین بار در کاشان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی صباغی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان جمعه شب در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: برای نخستین بار آزمون دریافت گواهی نامه های مهارتی، منطقه شمالی استان اصفهان شامل شهرستان‌های آران و بیدگل، نطنز و کاشان در پنج رشته مهارتی کار و دانش جمعه شب برگزار شد.
وی تصریح کرد: این آزمون در رشته‌های عکاسی دیجیتالی، مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده، عکاسی آتوریه، چهره سازی و تصویر برداری و در دو بخش نظری و عملی با شرکت 200 نفر داوطلب برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به مجریان این آزمون گفت: این آزمون با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در محل مجتمع فرهنگی آموزشی و ورزشی هاشم‌زاده شهرستان کاشان برگزار شد.
وی افزود: شرکت کنندگان با گذراندن دروس عمومی و یا معادل سازی آن و با شرکت در آزمون عملی می توانند مدرک دیپلم کار و دانش از طریق آموزش و پرورش دریافت کنند.
صباغی اضافه کرد: شرایط لازم برای شرکت در آزمون داشتن توانایی لازم و کافی در مهارت مورد نظر و داشتن گواهی قبولی پایه سوم راهنمایی است.

تاریخ خبر شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۰