اخبار / استخدامی / آزمون استخدامی صندوق رفاه دانشجویان 27 فروردین برگزار می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون استخدامی صندوق رفاه دانشجویان 27 فروردین برگزار می‌شود

دریافت منابع آزمون استخدامی وزارت علوم  و سایر ارگان های دولتی از سایت سنجش3دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم  و سایر ارگان های دولتی از سایت سنجش3
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، آزمون استخدامی سال 95 صندوق رفاه دانشجویان صبح روز جمعه 27 فروردین در شهر تهران برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن اعلام این خبر در اطلاعیه‌ای در رابطه با تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی سال 95 این صندوق اعلام کرد: بدینوسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری سال 1395 می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ 27 فروردین در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا تمام داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
در ادامه تاکید شد: لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز چهارشنبه 25 فروردین بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.
بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً تاکید می‌شود که مطالب برگ راهنما را قبل از آزمون مطالعه کنند.
در پایان این اطلاعیه تاکید شد: در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند از ساعت 8 تا 12 صبح و 14 تا 18 بعدازظهر روز پنجشنبه 26 فروردین با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص که در دانشگاه خوارزمی پردیس تهران واقع در: تهران: خیابان انقلاب، دروازه دولت،خیابان شهید مفتح مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.
دریافت منابع آزمون استخدامی وزارت علوم  و سایر ارگان های دولتی از سایت سنجش3دریافت نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت علوم  و سایر ارگان های دولتی از سایت سنجش3

تاریخ خبر سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵