اخبار / استخدامی / آزمون استخدام جدید سازمان جنگل ها -1400 به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آزمون استخدام جدید سازمان جنگل ها -1400

<>نوبخت گفت: مقدمات استخدام ۸۶۰ نفر در سازمان جنگل‌ها از سوی سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه صادر شد.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌ها در سازمان جنگل‌ها اظهار کرد: بعد از گزارش عملکردی که از سوی ریاست سازمان جنگل‌ها در خصوص توسعه محیط زیست ارائه شد، همواره درخواست این سازمان آن است که ۵۰ درصد اعتبارات به اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در ۶ ماهه نخست سال اختصاص دهیم.

او افزود: سازمان نیازمند استفاده از فناوری نوین به ویژه دیجیتالی و ماهواره‌ای برای کنترل و نظارت لحظه‌ای و همچنین نیروی انسانی مجهز است تا در برابر حریق جان خود را حفظ کند.

نوبخت ادامه داد: بنابر قانون یک سوم بازنشستگان باید استخدام شوند و بدین منظور مقدمات استخدام ۸۶۰ نفر نیرو از سوی سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه صادر شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: با توجه به حضور تشکل‌های مردمی در مقابله با حریق انصاف نیست که بدون تجهیزات جان این افراد را به خطر بیندازیم، از این رو به رغم محدودیت بودجه امسال باید ردیف‌هایی را به امور اولویت دار تخصیص دهیم.

نوبخت ادامه داد: با گزارش‌هایی که رئیس سازمان جنگل‌ها ارائه کرده است طی دو تا سه سال گذشته حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو از بدنه سازمان جنگل‌ها در ستاد و استان‌ها بازنشسته شده‌اند و این سازمان برای انجام وظایف خود نیازمند نیروی انسانی و تامین اعتبارات است.
به گفته او، ۸۶۰ نفر نیروی انسانی با انجام آزمون استخدامی از تیرماه وارد سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی می‌شوند که سازمان برنامه منابع اعتباری این تعداد را تامین‌ خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه در پایان با تاکید بر این موضوع که سازمان جنگل‌ها برای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی در کنار تجهیزات و امکانات باید از ظرفیت‌های تشکلات مردم نهاد و سازمان‌های غیر دولتی استفاده کند، گفت: سازمان برنامه و بودجه با توجه به محدودیت‌های اعتباری برای تامین و تجهیز اطفای حریق و تامین نیروی انسانی از سازمان جنگل‌ها حمایت خواهد کرد.

گفتنی است؛ رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های منابع طبیعی، کارت افتخاری همیار طبیعت از سازمان جنگل‌ها دریافت کرد.

منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰