اخبار / دانشگاهی / آخرین وضعیت تعیین تکلیف رشته‌های مشترک وزارت علوم و بهداشت به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین وضعیت تعیین تکلیف رشته‌های مشترک وزارت علوم و بهداشت

<>معاون آموزشی وزارت علوم با تاکید بر اینکه وضعیت رسیدگی به رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت به طور جدی پیگیری می‌شود، گفت: هنوز در مورد هیچ رشته‌ای به نتیجه نرسیده‌ایم. اختلاف‌نظرها همچنان وجود دارد و رسیدن به نتیجه نهایی در این خصوص امری زمان‌بر است.

<>دکتر مجتبی شریعتی نیاسر در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب به تشریح آخرین وضعیت رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت اشاره کرد و افزود: وضعیت رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه در دست بررسی است. تاکنون نیز پیرامون موضوع بحث‌های زیادی صورت گرفته اما هنوز در مورد هیچ رشته‌ای به نتیجه‌ای مشخص نرسیده‌ایم و اختلاف‌نظرها همچنان وجود دارد.

<>وی در ادامه تصریح کرد: اختلاف‌نظر در مورد مباحث مختلف بخصوص در مورد رشته‌های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت در بین جامعه دانشگاهی امری کاملا طبیعی است و ما باید در قالب قانون و دستورالعملی که تدوین کرده‌ایم و به امضای هر دو وزیر (علوم و بهداشت) نیز رسیده‌است عمل کنیم. در این میان رشته‌هایی که روی آنها اختلاف‌نظر وجود دارد عمدتاً بین‌رشته‌ای هستند.

<>معاون آموزشی وزیر علوم در پایان خاطرنشان کرد: موضوع تعیین‌تکلیف رشته‌های مشترک بین دو وزارت علوم و بهداشت کاملا جدی پیگیری می‌شود و کمیته‌ای نیز در این زمینه تشکیل شده است اما به نتیجه رسیدن آن امری زمان‌بر می‌باشد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵