اخبار / دانشگاهی / آخرین وضعیت بازنگری رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی / بررسی نزدیک به 3 هزار رشته به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

بررسی نزدیک به 3 هزار رشته

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های ارشد آزاد و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص آخرین وضعیت بازنگری رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آخرین به روز رسانی ها و مصوبات وزارت علوم در خصوص رشته‌های دانشگاه آزاد در سایت وزارت علوم اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه روند تصویب رشته‌های دانشگاه آزاد در وزارت علوم در حال طی شدن است و ارتباط خوبی با این دانشگاه داریم، افزود: تعدادی از این رشته محل‌ها تایید شده، تعدادی رد شده و تعدادی هم اعلام نقص شده و به دانشگاه آزاد منعکس شده است که همکاران ما در دانشگاه آزاد کمک می‌کنند که مشکل حل شود.
شریعتی نیاسر اظهار داشت: سال ۹۵ در مجموع نزدیک به دو هزار و ۹۰۰ رشته محل دانشگاه آزاد را بررسی کرده ایم و برای بازنگری رشته‌ها تا زمانی که این دانشگاه اعلام کند در خدمت هستیم.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، در آخرین بروز رسانی، فهرست حدود سه هزار و ۴۸۹ رشته محل دارای مجوز دانشگاه آزاد اسلامی را در مقطع کارشناسی ارشد اعلام کرد که این رشته محل ها در ۲۱۵ واحد این دانشگاه دایر هستند.
همچنین حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد پیش از این گفته بود، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانشگاه آزاد اسلامی تا شهریور سال ۹۵ فرصت برطرف کردن نقص رشته‌های خود را دارد.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های ارشد آزاد و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3   

تاریخ خبر دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵