اخبار / دانشگاهی / آخرین مهلت ثبت نام با تاخیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت نام با تاخیر مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

<>مهلت ثبت نام با تاخیر انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دوره با آزمون و بدون آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ دانشگاه آزاد یکشنبه ۲۴ تیرماه ادامه دارد.

<>به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۴ تیر ادامه دارد.

<>پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه www.azmoon.org منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند.

<>داوطلبان برای مصاحبه در هر کد رشته به ازای هر منطقه باید یک حق ثبت نام پرداخت کنند.

<>داوطلبان شرکت کننده دوره بدون آزمون دکتری تخصصی که در هنگام ثبت نام عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و تصویر کارت ملی را در سایت آپلود کرده اند، فقط تصویر مدرک فارغ التحصیلی(موقت یا دائم) و کارنامه فارغ التحصیلی خود را در زمان انتخاب مناطق مصاحبه آپلود کنند.

<>همچنین داوطلبانی که در دوره با آزمون شرکت کرده اند باید عکس، تصویر صفحه اول شناسنامه و کارت ملی را در هنگام انتخاب مناطق مصاحبه در سایت بارگزاری کنند.

<>زمان تعیین شده برای انتخاب مناطق مصاحبه به هیچ وجه قابل تمدید نیست و داوطلبان باید در زمان تعیین شده نسبت به انتخاب مناطق مصاحبه اقدام کنند.

<>

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و
سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷