اخبار / دانشگاهی / آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت ثبت نام آزمون ارشد فراگیر

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون 152 کد رشته امتحانی کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر 94 دانشگاه پیام نور فردا (یکشنبه 28 دی ماه) پایان می‌پذیرد.

<>

<>حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق آن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام را فراهم نموده و مطابق با دستور العمل مندرج ابتدا نسبت به تشکیل فرم پیش نویس اقدام و پس از کنترل‌های لازم نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

<>

<>وی در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان و ظرفیت پذیرش این آزمون نیز گفت: تا هشت صبح امروز 18 هزار و 750 داوطلب برای ثبت نام اقدام کرده‌اند و ظرفیت پذیرش این آزمون 16 هزار و 80 نفر است.

<>

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تاکید کرد: این آزمون که روز جمعه چهارم اردیبهشت 94 در حوزه‌های امتحانی مشخص شده به صورت تستی چهارگزینه‌ای برگزار می‌شود، دارای نمره منفی نیست.

تاریخ خبر شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳