اخبار / دانشگاهی / آخرین مهلت تکمیل پرونده برگزیدگان كنكور برای دریافت تسهیلات اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین مهلت تکمیل پرونده برگزیدگان كنكور برای دریافت تسهیلات اعلام شد

از سوی بنیاد ملی نخبگان آخرین مهلت بهره مندی از تسهیلات دانشجویی برای برگزیدگان كنكور سراسری و مدال آوران المپیادهای دانش آموزی ورودی سال 91 و 92 اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام بنیاد ملی نخبگان آخرین مهلت جهت ارائه درخواست بهره مندی از تسهیلات دانشجویی (كمک هزینه تحصیلی) پایان مهر‌ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
در این راستا كلیه برگزیدگان كنكور سراسری و مدال آوران المپیادهای دانش آموزی ورودی سال 91 دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی كل كشور می‌توانند تا پایان مهرماه جاری نسبت به اتمام فرآیند تشكیل پرونده و شروع فرآیند كمک هزینه تحصیلی در سامانه ثریا اقدام کنند.
آخرین مهلت برای بهره مندی از تسهیلات دانشجویی (كمک هزینه تحصیلی) برگزیدگان كنكور سراسری و مدال آوران المپیادهای دانش آموزی ورودی سال 92 دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشی كل كشور نیز پایان آبان‌ ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
جهت بهره مندی از تسهیلات سال اول در خصوص افرادی كه تا كنون از این تسهیلات بهره مند نشده‌اند، در صورت ارائه درخواست در مدت زمان اعلام شده تصمیم گیری خواهد شد.
طبق اعلام بنیاد ملی نخبگان این زمان غیر قابل تمدید خواهد بود.

تاریخ خبر سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲