اخبار / دانشگاهی / آخرین فرصت ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرین فرصت ثبت نام دوره های فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

<>به گزارش خبرنگار مهر، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ منتشر شد.

<>مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

<>متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور کنند.

<>آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

<>موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور درج شده است.

<>نوبت بیست و دوم آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. توزیع کارت ورود به جلسه در روزهای ۲۱ تا ۲۳ تیرماه صورت می‌گیرد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰