اخبار / سازمان سنجش آموزش کشور / آخرين مهلت سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آخرين مهلت سازمان سنجش به داوطلبان آزمون سراسری

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همه داوطلبانی که مشمول درج سوابق تحصیلی خود هستند فقط تا ساعت 24 امشب  فرصت دارند وضع خود را مشخص کنند.
"خدایی" افزود: اسامی داوطلبانی که نقص کد پی گیری سوابق تحصیلی دارند در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درج شده است.
وی گفت:  افرادی که نامشان در این فهرست است، باید در فرصت باقیمانده با مراجعه به مناطق آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود، کد پی گیری سوابق تحصیلی بگیرند.
"خدایی" افزود: پرونده بیش از 60 هزار نفر از داوطلبان آزمون سراسری امسال، دارای نقص کد پیگیری سوابق تحصیلی است.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اگر داوطلبی در مهلت باقی مانده، کدپیگیری سوابق تحصیلی خود را نگیرد، سازمان سنجش برای وی، کارت ورود به جلسه آزمون صادر نمی کند و داوطلب ِ بدون کارت ورود به جلسه نیز از شرکت در آزمون محروم می شود.
خدايي با اشاره به تمدید نشدن زمان رفع نقص سوابق تحصیلی ‌گفت: به حد کافی به این داوطلبان فرصت داده شده است و توصیه می کنم آنان در فرصت باقی مانده درخصوص رفع نقص پرونده خود اقدام کنند.
 سازمان سنجش آموزش کشور  16 آذر و 25 بهمن پارسال و اردیبهشت امسال، به داوطلبانی که نقص کدپیگیری سوابق تحصیلی داشتند، فرصت رفع نقص داده بود.

تاریخ خبر یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۰