اخبار / دانشگاهی / 31 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های آمادگی آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

31 فروردین؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کلاس‌های آمادگی آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی

<>بیست‌و‌سومین دوره کلاس‌های آمادگی آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی از سوی اداره برگزاری آزمون‌های استاندارد زبان انگلیسی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، این کلاس‌ها در سه جلسه ۶ ساعته در روزهای جمعه و جلسه آخر فقط روز پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح تا 15 بعدازظهر (جمعه ۱ اردیبهشت، جمعه ۸ اردیبهشت و پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

<>متقاضیان حضور در کلاس‌های آمادگی آزمون EPT باید به سایت English.iau.ac.ir/EPT مراجعه و از طریق منوی ثبت‌نام مراحل حضور در کلاس‌های را دنبال کنند.

<>داوطلبان باید 2 میلیون ریال را به شماره حساب ۱۱۸۸۸۱۱۱/۳۸ بانک ملت به نام دانشگاه آزاد اسلامی واریز و تصویر فیش بانکی خود را هنگام ثبت‌نام آنلاین در محل مشخص ارسال کنند.

<>محل برگزاری کلاس‌ها (خیابان حافظ، بعد از پل دوم، بعد از تقاطع جمهوری و حافظ، روبه‌روی بورس اوراق بهادار، ساختمان فرهیختگان) است.

<>آخرین مهلت ثبت‌نام برای متقاضیان تا تاریخ ۳۱ فروردین تعیین شده است و به دلیل محدود‌بودن ظرفیت کلا‌س‌ها، با اتمام ظرفیت آنها، ثبت‌نام متوقف می‌شود.

<>داوطلبان باید اصل فیش واریزی را در جلسه اول کلاس به مسئول مربوطه مستقر در محل برگزاری کلاس‌ها تحویل دهند.

<>

دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - TOFEL از سایت سنجش3
دریافت سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه آزمون های زبان های خارجی - IELTS از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶