اخبار / دانشگاهی / 15 شهریور؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

15 شهریور؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از پایان مهلت ثبت‌نام در دوره‌های با آزمون این دانشگاه در روز دوشنبه 15 شهریور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز دانشیان، رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی  گفت: داوطلبانی که تمایل به پذیرش در رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی را دارند باید تا 15 شهریور براری ثبت‌نام به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org مراجعه کنند.

دانشیان گفت: داوطلبان تنها برای انتخاب 20 کد رشته محل آزاد هستند. آنها باید طبق نمره، رتبه و شناسه‌ای که از طریق سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کرده‌اند، انتخاب رشته کنند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: داوطلبان در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی (گروه آزمایشی اصلی، گروه هنر یا زبان خارجه) باید کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه کنند.

او گفت: بهتر است داوطلبان بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنما که همزمان با آغاز نام‌نویسی در سایت دانشگاه قرار گرفته است، رشته‌های مورد علاقه خود را به درستی انتخاب و ثبت کنند.

دانشیان افزود: سایت دانشگاه همچنان برای ثبت‌نام در دوره‌های بدون‌آزمون نیز باز است و داوطلبان با مراجعه به آن می‌توانند یک انتخاب خود را که منجر به پذیرش در دانشگاه دلخواه می‌شود، انتخاب کنند.

ثبت‌نام در دوره‌های با‌ آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 14 روز 31 مرداد و دوره‌های بدون‌آزمون از 25 مرداد آغاز شده است. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی، کاردانی 
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
 

تاریخ خبر شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵