اخبار / دانشگاهی / نتایج پذیرش در فوریت‌های پزشکی آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج پذیرش در فوریت‌های پزشکی آزمون کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌ تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ اعلام شد.
<>به گزارش خبرنگار مهر، اسامی پذیرفته‌شده نهایی رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز کارشناسی ناپیوسته فوریت‌های پزشکی (کدرشته‌محل‌های ۱۲۱۴ تا ۱۲۴۱ و ۵۱۲۷ و ۵۱۸۴ تا ۵۱۸۶ مربوط به کد رشته امتحانی ۱۱۴) دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شده است.

<>داوطلبان پذیرفته شده می توانند در یکی از روزهای شنبه و یا یکشنبه ۲۳ و ۲۴ بهمن ۹۵ با همراه داشتن مدارک اعلام شده برای ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند.

<>تمام پذیرفته‌شدگان لازم است قبل از حضور در دانشگاه محل قبولی خود، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و مکان ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی اینترنتی دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

<>مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌نام‌ شامل اصل و یک برگ تصویر از تمام صفحات شناسنامه، اصل و یک برگ تصویر از پشت و روی کارت ملی، ۶ قطعه تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری و اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع است.

<>‌وضعیت ‌نظام ‌وظیفه (برادران) باید مطابق با ‌یکی از کدهای مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۵ باشد.

<>اصل یا گواهی مدرک کاردانی (فوق دیپلم) حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۵ باید ارائه شود.

<>برای‌ آن‌دسته‌ از پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ ارائه‌ اصل یا گواهی مدرک‌ کاردانی امکان‌پذیر نباشد، لازم است اصل گواهی تأیید شده ‌توسط ‌دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی با محتوی فرم شماره ۹ مندرج در دستورالعمل ثبت‌نامی (ارائه شده به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی) را ارائه کنند که در آن قید شده باشد «اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است» در صورتی که فرد پذیرفته در تاریخ مقرر فارغ‌التحصیل نشده باشد، قبولی وی «کان لم یکن» تلقی خواهد شد.

<>ارائه ‌اصل‌ گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر (طرح لایحه نیروی انسانی) نیز الزامی است.

<>دارندگان مدرک کارشناسی پیوسته که ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنان در رشته‌های تحصیلی کارشناسی ناپیوسته گروه آموزشی پزشکی بلامانع بوده، لازم است مطابق مفاد بند «و» مندرج در صفحه ۲ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۵ اقدام کنند.

<>دارندگان مدرک معادل که ثبت‌نام و ادامه تحصیل آنها بلامانع بوده، لازم است مطابق مفاد بند «ک» مندرج در صفحه ۳ دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۵ اقدام کنند.

<>تمام پذیرفته‌شدگان‌ ملزم‌ هستند در تاریخ‌ ‌تعیین ‌شده ‌برای ثبت‌نام ‌به‌ مؤسسه آموزش‌ عالی‌ ذی‌ربط مراجعه ‌کنند و عدم مراجعه به‌موقع برای ‌ثبت‌نام به ‌منزله ‌انصراف‌ از رشته‌ مربوط تلقی ‌می‌شود.

<>پذیرفته‌شدگان‌ دوره‌ روزانه‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ این آزمون،‌ خواه‌ در مؤسسه آموزش‌ عالی‌ ذی‌ربط ثبت‌نام‌ کنند یا نکنند، حتی‌ با دادن‌ انصراف‌ قطعی‌ از تحصیل‌ مجاز به‌ ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ کاردانی‌ به‌ کارشناسی‌ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۶ نیستند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کاردانی به کارشناسیو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵