اخبار / دانشگاهی / رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد

<>رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اسامی رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

<>به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر، گفت: پذیرش دانشجو بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی، آیین‌نامه اجرایی مربوطه، مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و مطابق با اطلاعیه اعلام رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ که امروز ۱۹ تیر ماه در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شد، صورت می‌پذیرد.

<>رئیس سازمان سنجش آموزش کشوربا اشاره به اینکه در اطلاعیه فوق عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش‌ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه‌های امتحانی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ ذکر شده است افزود : زمان ثبت نام آزمون مذکور از ۲۳ مهرماه آغاز و تا ۲۹ مهرماه سال جاری ادامه می یابد.

<>وی تاکید کرد: داوطلبان فوق لازم است در بازه زمانی فوق ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام  و شرایط و ضوابط مندرج در آن را که همزمان با نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می شود به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

<>دکتر پورعباس یادآور شد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ روز جمعه ۴ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و با توجه به امکان تغییر و اصلاح عناوین رشته ها و یا سایر اطلاعات مندرج در جداول مجموعه های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام ملاک نهایی،  نام نویسی و پذیرش خواهد بود.



دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲