اخبار / دانشگاهی / ثبت نام در ۸۶۷ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ثبت نام در ۸۶۷ هزار نفر در کنکور کارشناسی ارشد۹۶

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با احتساب آمار شرکت کنندگان در فرصت مجدد ثبت نام، در مجموع تعداد ۸۶۷ هزار و ۲۴۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت نام کردند.

<>دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در فرصت اول در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ فرصت داشتند در آزمون ثبت نام کنند. همچنین فرصت مجددی برای ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفند ماه ۹۵ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

<>وی گفت: در مهلت فرصت مجدد ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفندماه بر اساس آمار اولیه تعداد ۱۰۷ هزار و ۵۷۹ نفر در آزمون ثبت نام کردند. پیش از این نیز تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۶۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده بودند که در مجموع بر اساس آمار اولیه تعداد ۸۶۷ هزار و ۲۴۷ نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت نام کرده اند.

<>توکلی یادآور شد: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار می شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵