اخبار / دانشگاهی / تازه‌ترین آمار دریافت کارت دو آزمون ارشد و دکتری اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

تازه‌ترین آمار دریافت کارت دو آزمون ارشد و دکتری اعلام شد

<>مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه ۱۱۵ هزار نفر از داوطلبان شرکت در آزمون دکتری و ۲۷۰ هزار نفر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده‌اند، گفت: این دو آزمون پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار خواهند شد.

<>دکتر علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت ورود به جلسه دو آزمون دکتری متمرکز و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی روز گذشته بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

<>وی در ادامه تصریح کرد: تا صبح امروز یکشنبه نهم اسفند، تعداد ۱۱۵ هزار داوطلب برای آزمون دکتری نیمه متمرکز و ۲۷۰ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند.

<>مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آزمون دکتری تخصصی صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند و  آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بعد از ظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه و صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ ، بر اساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون در رشته‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد. در واقع آزمون کارشناسی ارشد، همزمان با آزمون دکتری برگزار خواهد شد.

<>کریمیان تاکید کرد: داوطلبان فوق لازم است بر اساس مشخصات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

<>وی افزود: برای شرکت در جلسه آزمون‌های فوق، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری, کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱