اخبار / دانشگاهی / بازگشت تقویم زمانی آغاز سال تحصیلی جدید به زمان بندی قدیم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

بازگشت تقویم زمانی آغاز سال تحصیلی جدید به زمان بندی قدیم

معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: نیم سال اول سال تحصیلی ۹۶-۹۵ بعد از چند سال طبق زمان بندی قدیم از ابتدای مهر آغاز می شود. 
<>مجتبی شریعتی نیاسر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پیش بینی می کنیم، برنامه آموزشی دانشگاه‌ها درسال تحصیلی جدید، حتی برای دانشجویان جدید الورود، بعد از چند سال تحصیلی، طبق زمان بندی قدیم از ابتدای مهر آغاز شود.

<>وی ادامه داد: به دلیل ماه مبارک رمضان، کنکور بعد از این ماه مبارک برگزار می شد و این مساله تاخیری را به ما تحمیل می کرد.

<>معاون آموزشی وزارت علوم افزود: به دلیل این تاخیر زمان، عملا دانشجویان جدید نمی توانستند حتی در اول مهر کار خود را شروع کنند، امیدواریم از اول سال تحصیلی جدید این مساله حل شود.  

<>به گزارش مهر، چند سالی بود که زمان بندی ترم تحصیلی به دانشگاه ها واگذار شده، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شروع سال تحصیلی خود را بر اساس ملاحظات زمانی و مکانی خود تعیین و برای امتحانات برنامه ریزی می کردند و معمولا یک هفته جلوتر از مهر ماه فعالیت خود را آغاز می کردند.  

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر یکشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۵