اخبار / دانشگاهی / امکان ثبت نام‌ مجدد در آزمون ارشد فراهم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان ثبت نام‌ مجدد در آزمون ارشد فراهم شد

<>از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، امکان مجدد برای ثبت نام ، امکان مشاهده فرم ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان، برای ثبت نام کنندگان در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فراهم شد.

<>به گزارش ایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ تسهیلاتی برای متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور فراهم شد.

<>بر این اساس اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ۱۶ تا ۲۷ آذر) در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۳ تا روز چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. 

<>متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه مورخ ۲۳ آذر که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

<>همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که در بازه زمانی فوق  بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع  دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰