اخبار / دانشگاهی / اصلاح معدل دانشجویان کارشناسی ارشد برای کنکور دکتری ۹۶ به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اصلاح معدل دانشجویان کارشناسی ارشد برای کنکور دکتری ۹۶

<>داوطلبان آزمون دکتری ۹۶ شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد که تا شهریور ماه سال آینده فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند نسبت به اصلاح معدل خود و درج میانگین نمرات شان تا پایان بهمن سال جاری اقدام نمایند.

بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معدل های مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان (معدل مدرک کارشناسی و معدل مدرک کارشناسی ارشد)، براساس اطلاعاتی که توسط شخص داوطلب به هنگام ثبت نام اینترنتی ارائه شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل های مندرج در کارت ورودی خود را با توجه به تبصره های ذیل بررسی و چنان چه داوطلبی در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون مذکور (۱۶ / ۹ / ۹۵ لغایت ۲۲ / ۹ / ۹۵) موفق نشده است که معدل مقطع کارشناسی ارشد خود را بنا به دلایلی در فرمهای اینترنتی ثبت نام درج نماید، می تواند با مراجعه به سایت سازمان و ورود به مرحله ویرایش نسبت به اصلاح معدل واقعی خود اقدام نماید.

<>تبصره ۱- فارغ التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۱۶ / ۹ / ۹۵ (زمان ثبت نام برای شرکت آزمون) موفق به اخذ مدرک کـــارشناسی ارشـــد (فوق لیسانس) یا دکتری حرفه ای شده و دانش آموخته تلقی گردیده اند، باید معدل های مندرج در مدرک تحصیلی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد آنان با معدل های مندرج در کارت ورودی یکسان باشد. در غیر این صورت می بایست نسبت به ویرایش معدل خود در سایت سازمان اقدام نمایند.

<>تبصره ۲- دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۱۶ / ۹ / ۹۵) همچنان دانشجو بوده اند، اعم از این که بعد از پایان مهلت زمان ثبت نام (تاریخ ۲۲ / ۹ / ۹۵) فارغ التحصیل شده اند و یا حداکثر تا تاریخ ۳۱ / ۶ / ۹۶ یا ۳۰ / ۱۱ / ۹۵ فارغ التحصیل خواهند شد، در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون می بایست نسبت به ویرایش یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۳۰ / ۱۱ / ۹۵) و یا میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده تا تاریخ ۳۰ / ۱۱ / ۹۵ (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۳۱ / ۶ / ۹۶) اقدام نمایند. دانشجویان سال آخر می بایست نسبت به دریافت گواهی تایید معدل که نمونه آن در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون درج شده، از دانشگاه های محل تحصیل خود اقدام نمایند.

<>تبصره ۳- آن دسته از داوطلبانی که دوره تحصیلی مقطع کارشناسی آنان ناپیوسته بوده، باید میانگین معدل واقعی کاردانی (فوق دیپلم) و مقطع کارشناسی ناپیوسته (لیسانس) آنان با معدل کارشناسی مندرج در کارت ورودی یکسان باشد. در غیراینصورت می بایست نسبت به ویرایش معدل خود در سایت سازمان اقدام نمایند.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۵