اخبار / دانشگاهی / کلید کنکور دکتری امروز منتشر می شود / امکان اعتراض داوطلبان از فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

امکان اعتراض داوطلبان از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به انتشار کلید آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» نیمه‌ متمرکز سال ۹۶ گفت: کلید آزمون بعدازظهر امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلید تصحیح سئوالات دروس عمومی و اختصاصی آزمون دکتری تخصصی «Ph.D» نیمه‌ متمرکز سال ۹۶ از بعدازظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.<>وی افزود: پیش از این دفترچه سئوالات تمامی ۷ گروه آموزشی و ۲۴۴ کدرشته امتحانی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۹۶ روز شنبه ۷ اسفند منتشر شده است.

<>توکلی یادآور شد: داوطلبان می توانند هر گونه سئوال و مطلبی درباره سئوالات آزمون دارند، می توانند از فردا پنجشنبه ۱۲ اسفند تا روز دوشنبه ۱۶ اسفند منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش ارسال کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش گفت: به داوطلبان تاکید می شود که انتشار هر گونه آگهی مبنی بر تحلیل سئوالات و کلید آزمون به هر طریق دیگر مورد تایید سازمان سنجش نیست و به داوطلبان توصیه می شود منحصرا به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

<>وی اظهار داشت: اجرای مرحله اول آزمون به صورت متکمرکز توسط سازمان سنجش صورت می گیرد و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق پژوهشی، آموزشی، فناوری و مصاحبه علمی و ... توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام می گیرد.

<>توکلی یادآور شد: پس از برگزاری آزمون کارنامه داوطلب شامل نمرات خام، نمرات تراز شده و سایر موارد در هفته آخر فروردین ماه ۹۶ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و مجازین به انتخاب رشته می توانند در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۶ انتخاب رشته کنند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتریو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵