اخبار / استخدامی / کارت آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

کارت آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه منتشر شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، در آزمون وکالت قوه قضاییه نوبت دوم در سال ۱۴۰۲ بعدازظهر روز جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ در حدود ۵۰ شهر کشور برگزار خواهد شد.

<>فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) آغاز و دَرب های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن دَرب های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

<>کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در این لینک برای پرینت در دسترس است.

<>متقاضیان می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

<>برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

<>دَرب های ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت ۱۴:۳۰ (دو و سی دقیقه بعدازظهر) بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت ۱۵:۰۰ (سه بعدازظهر) آغاز می‌شود. لذا از ورود متقاضیان پس از بسته شدن دَرب های ورودی به محوطه و یا سالن‌های امتحانی ممانعت به عمل خواهد آمد.

<>هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاک‌کن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

<>خارج کردن ملزومات آزمون (پاسخنامه، کارت شرکت در آزمون و یا دفترچه سؤالات) از جلسه آزمون تخلف محسوب می‌شود و با متقاضیانی که اقدام به این تخلف کنند طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

<>لازم به تاکید است همراه داشتن هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند (حتی بصورت خاموش) در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری، موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود.

<>مخدوش کردن و پاره کردن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می‌شود و با متقاضیان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

<>متقاضیان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری آزمون برای آنها، نسبت به ارسال درخواست حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ از طریق سیستم پاسخ‌گویی اینترنتی مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند. درخواست‌های واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.


<>
منابع، جزوات و نمونه سوالات آزمون های استخدامی

تاریخ خبر دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲