اخبار / دانشگاهی / نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه برگزاری کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

<>معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طی بررسی‌های کارشناسی انجام‌شده، مقرر شد کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق زرد و آبی، با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی، به‌ صورت حضوری برگزار شود. بر این اساس، دانشجویان در مناطق زرد و آبی به گروه‌های کوچک تقسیم‌ شده و در سه روز متوالی به‌ صورت جداگانه، تعداد کل جلسات واحد عملی خود را گذرانده و سپس در آزمون واحدهای عملی خود شرکت می‌کنند.

<>به گزارش ایسنا، دکتر جواد علمایی ضمن بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان، در نشستی با مسئولان این واحد دانشگاهی حضور یافت.

<>وی در این نشست با تأکید بر اهمیت برگزاری کلاس‌های عملی به صورت حضوری برای دانشجویان، گفت: اگر دروس عملی به ‌صورت حضوری برگزار نشود، دانشجویان نمی‌توانند از نزدیک با نحوه استفاده از تجهیزات و امکانات رشته خود آشنایی پیدا کنند.

<>معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: طی بررسی‌های کارشناسی انجام‌ شده، مقرر شد کلاس‌های عملی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق زرد و آبی، با حفظ کامل پروتکل‌های بهداشتی، به‌صورت حضوری برگزار شود. بر این اساس، دانشجویان در مناطق زرد و آبی به گروه‌های کوچک تقسیم‌ شده و در سه روز متوالی به‌صورت جداگانه، تعداد کل جلسات واحد عملی خود را گذرانده و سپس در آزمون واحدهای عملی خود شرکت می‌کنند.

<>وی خاطرنشان کرد: این راهکار به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان است. البته این دستورالعمل برای مناطق قرمز و نارنجی اجرا نخواهد شد.

<> علمایی در ادامه، با تأکید بر اینکه دانشگاه قوه عاقله کشور برای حل مشکلات جامعه است، گفت: اساتید دانشگاه باید بتوانند با تلاش‌های علمی و پژوهشی خود، به ‌جایگاهی برسند که در کنار فعالیت‌های آموزشی، با صنعت نیز تعامل داشته و به رفع مشکلات کشور کمک کنند.

<>بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دولتی نبوده و وابسته به پول نفت نیست، تصریح کرد: کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای در دستور کار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت تا آموزش و پژوهش و حل مشکلات کشور توسط اعضای هیأت علمی این دانشگاه، بدون دغدغه مالی انجام شود.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه ها
و مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹