اخبار / دانشگاهی / مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور ۹۶ تعیین شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت مجدد ثبت نام برای کنکور ۹۶ تعیین شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۹۶ اول اسفند پایان پذیرفت، فرصت مجددی برای ثبت نام در نظر گرفته شد.
<>دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مهلت ثبت نام در کنکور سراسری ۹۶ ساعت ۲۴ اول اسفندماه ۹۵ پایان پذیرفت و به منظور تسهیلات برای داوطلبانی که در روزهای ۱۹ بهمن تا اول اسفند ماه موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی خود نشده اند، فرصت مجددی برای ثبت نام در نیمه اسفندماه در نظر گرفته شده است.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلــت مجدد ثبت نام از یکشنبه ۱۵ اسفند آغاز می شود و تا چهارشنبه ۱۸ اسفند ادامه می یابد. داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۶ نشده اند می توانند در این تاریخ با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>توکلی گفت: همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام کرده اند نیز می توانند در روزهای ۱۵ تا ۱۸ اسفند با ورود به سایت سازمان سنجش در صورت نیاز نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و درج کد سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت‌نام‌ و شرکت‌ در آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ برای‌ پذیرش در دوره‌های‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی، دانشگاه‌ پیام‌ نور و موسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌، پردیس های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و کدرشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی صورت می گیرد.

<>وی گفت: هر داوطلب مطابق ضوابط آزمون می‌تواند متقاضی شرکت در یکی از گروه‌های پنجگانه آزمایشی شامل گروه آزمایشی یک (علوم ریاضی و فنی)، گروه آزمایشی ۲ (علوم تجربی)، گروه آزمایشی ۳ (علوم انسانی)، گروه آزمایشی ۴ (هنر) و گروه آزمایشی ۵ (زبان‌های خارجی) شود.

<>توکلی افزود: در صورت علاقمندی به انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین شرکت در دو یا سه گروه آزمایشی داوطلب باید کارت اعتباری مربوط به آنها را جداگانه خریداری کند.

<>آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه پانزدهم و جمعه شانزدهم تیرماه ۹۶ در حوزه های امتحانی برگزار خواهد شد.

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی
کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵