اخبار / دانشگاهی / مهلت دوباره انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت دوباره انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی آغاز شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس درخواست تعدادی از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲، برای بار دوم فرصت مجدد جهت انتخاب رشته محل و ویرایش آن در نظر گرفته شده است.

<>کلیه داوطلبان مجاز در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۲ و متقاضیان سهمیه‌های استعداد درخشان می‌توانند از صبح امروز دوشنبه دوم مرداد تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه سوم مرداد ۱۴۰۲ نسبت به ثبت جدید یا ویرایش انتخاب‌های خود اقدام کنند.

<>بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی این تمدید آخرین مهلت بوده و با توجه به لزوم انجام مراحل استخراج نتایج نهایی، به هیچ عنوان قابل تمدید نیست. تاکید می‌شود داوطلبان در انتخاب رشته محل تحصیل و ترتیب انتخاب دقت لازم را به عمل آورند.

<>طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته محل، پس از پذیرش هر گونه انتقال و جابجایی و تغییر رشته ممنوع است و پس از اعلام نتایج نهایی، با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاهی کامل تعیین کرده، لذا هیچگونه تغییر در رشته محل پذیرش حتی در صورت کسب نمره مربوطه، انجام نخواهد گرفت.

<>تغییراتی از جمله لزوم بررسی سهمیه پذیرش رشته‌ها از سوی داوطلبان دارای سهمیه استعداددرخشان و تغییرات در کارنامه به دلیل کلید آزمون انجام شده است که از همین رو داوطلبان موظف هستند فرم انتخاب رشته خود را بازبینی کنند.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲