اخبار / دانشگاهی / لزوم صدور مدرک فارغ‌التحصیلان واحدهای دانشگاه آزاد با عنوان همان واحد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

لزوم صدور مدرک فارغ‌التحصیلان واحدهای دانشگاه آزاد با عنوان همان واحد

رئیس دانشگاه آزاد در رابطه با موضوع صدور مدارک فارغ‌التحصیلان این دانشگاه به نام واحدهای دیگر، گفت: این موضوع حل شد و هر واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد که مجوز داشته باشد می‌تواند با عنوان همان واحد دانشگاهی مدرک دانشجو را صادر کند.
<>حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که چرا برخی واحدهای دانشگاه آزاد به فارغ‌التحصیلان خود مدارک واحدهای دیگر را ارائه می‌کنند، گفت: این مسئله حل شده است و هر واحد دانشگاهی که مجوز داشته باشد می‌تواند با عنوان همان واحد دانشگاهی مدرک دانشجو را صادر کند.

<>وی افزود: ما این مسئله را به واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ کردیم و از همین جا هم اعلام می‌کنیم که هر واحد دانشگاهی که دانشجو گرفته چون مجوز قانونی داشته می‌تواند مدرک دانشجو را صادر کند.

<>وی در رابطه با این سوال که به چه دلیل چنین مسئله‌ای رخ داده است، گفت: این یک اشتباهی بود که یکی از واحدهای دانشگاه آزاد انجام داد و این مسئله رفع شده است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه آزاد 
و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵