اخبار / کنکور سراسری / كنكوري‌هاي معترض 3 روزه پاسخ خود را دريافت مي‌كنند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

كنكوري‌هاي معترض 3 روزه پاسخ خود را دريافت مي‌كنند

معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: داوطلبان كنكور 89 كه نسبت به نتايج اعلام شده خود اعتراض دارند 3 روزه پاسخ اعتراض خود را دريافت مي‌كنند. ابراهيم خدايي، معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اين‌كه داوطلبان كنكور مي‌توانند اعتراض خود نسبت به نمرات اعلام شده را در سايت سازمان سنجش اعلام كنند، افزود: داوطلبان كنكور 89 كه نسبت به نتايج اعلام شده خود اعتراض دارند 3 روزه پاسخ اعتراض خود را دريافت مي‌كنند.

وي با تأكيد بر اين‌كه 89 درصد حاضرين در جلسه كنكور 89 مجاز به انتخاب رشته شدند، گفت: تمام داوطلباني كه تحصيل در دانشگاه‌هاي پيام نور و غيرانتفاعي را انتخاب كرده بودند در كنكور 89 مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: انتخاب رشته كنكور 89 به صورت اينترنتي و پرداخت هزينه آن از طريق بانك صادرات و بانك ملي صورت مي‌پذيرد.

وي درباره حق‌الزحمه انتخاب رشته كنكور 89 گفت: حق‌الزحمه انتخاب رشته 4 هزار تومان است كه داوطلبان پس از پرداخت آن و دريافت كد با ورود به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مي‌توانند انتخاب رشته كنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۹