اخبار / علمی، پژوهشی / راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی- تجاری سازی نتایج تحقیقات علوم انسانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی- تجاری سازی نتایج تحقیقات علوم انسانی

معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد از راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی در این پارک فناوری خبر داد و گفت: به منظور رفع نیازهای کشور در این زمینه اقدام به راه اندازی این مرکز رشد که در حال حاضر حدود 40 شرکت دانش بنیان در آن جذب شده است. مهندس شهرام شکوهی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی در پارک فناوری یزد، افزود: بر اساس مطالعاتی که در پارک علم و فناوری یزد انجام شد، شرکتهای دانش بنیان و بخشهای صنعتی با کمبودهایی در حوزه های مختلف مواجه هستند. معاون فناوری پارک علم و فناوری یزد با اشاره به ضعفهای شرکتهای دانش بنیان، اظهار داشت: این مطالعات نشان داد که شرکتهای دانش بنیان در زمینه هایی چون مسایل مالی، مدیریتی ورود به بازارهای جدید و بازار یابی اطلاعات کافی ندارند و در این زمینه نیاز به مشاوره دارند.
  وی از راه اندازی اولین مرکز رشد علوم انسانی و هنر در پارک فناوری خبر داد: با توجه به نیازهای کشور به ابتکار پارک علم و فناوری یزد اقدام به راه اندازی مرکز رشد علوم انسانی در این پارک کردیم.
  شکوهی هدف از راه اندازی این مرکز رشد را تجاری سازی نتایج تحقیقات علوم انسانی و اشتغال زایی فارغ التحصیلان در رشته های علوم انسانی ذکر کرد و یادآور شد: در حال حاضر در این مرکز رشد حدود 40 شرکت دانش بنیان در حوزه علوم انسانی جذب شده است.

تاریخ خبر شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۱