اخبار / دانشگاهی / دومین دوره کارآموزی مستعدان برتر برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

دومین دوره کارآموزی مستعدان برتر برگزار می شود

دومین دوره کارآموزی و کارورزی تخصصی ویژه مستعدان برتر با هدف ارتقا شناخت اجتماع نخبگانی از نیازهای واقعی جامعه از سوی بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، جامعه هدف این دوره دانشجویان سال دوم و سوم مقطع کارشناسی رشته‌های فنی و مهندسی است که مشمول جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان بوده و تاکنون دوره کارآموزی خود را نگذرانده و یا داوطلب گذراندن دوره کارورزی اختیاری هستند.<>به‌منظور شرکت در این دوره مستعدین واجد شرایط باید با مراجعه به سامانه کارآموزی به نشانی karamoozi.bmn.ir ثبت‌نام کرده و شرکت‌های مورد نظر خود را برای گذراندن دوره مذکور مشخص کنند.

<>شرکت‌های مربوطه باید دانش‌بنیان و متناسب با رشته و حوزه‌های تخصصی مستعدان باشند و چنانچه نام شرکتی با این شرایط در سایت موجود نباشد، افراد می‌توانند آن شرکت را به کارشناس مسئول کارآموزی پیشنهاد دهند.

<>پس از ثبت‌نام در سامانه و موافقت شرکت مربوطه، مستعدان دوره کارآموزی یا کارورزی خود را سپری می‌کنند و در نهایت با ارائه گواهی گذراندن دوره مربوطه از شرکت و تایید شرکت و اسناد مربوطه از دانشگاه محل تحصیل، مشمول راتبه کارآموزی به مبلغ ده میلیون ریال از سوی بنیاد ملی نخبگان خواهند شد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسیو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵